domingo, 1 de novembro de 2015

Silêncios



Arrasto comigo sacos e sacos de palavras envolvidas da tua pele 
Hoje não te consigo sentir tāo perto mas continuo a olhar-te perdido no reflexo de todas as janelas 
E no fumo de todos os cigarros modelo o teu corpo vezes sem conta em sorrisos desejados 

Não me importa não pisar o palco porque me sei ator 
Não me importa não cegar com as luzes da ribalta 
Não me importa não sentir a roupa encharcada de todas as minhas lágrimas, o meu silêncio é o meu grito 
Não me importa que não tenha fome 
Nem me importa terem guardado a chave do meu quarto 

Não me importa...

Porque eles não sabem que alheado guardo os meus segredos nos meus sorrisos 
Leio-lhes nos silêncios as profecias 
E guardo-te ainda intacta, onde escondo a minha dor, 
Nesta caixa de música onde poderei ser eternamente o teu par...



2 comentários:

  1. Irei andar por aqui para conhecer este espaço. Voltarei com mais tempo.
    Bjs

    ResponderEliminar
  2. Did you know there is a 12 word sentence you can speak to your man... that will trigger deep emotions of love and impulsive attraction for you deep within his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, cherish and protect you with his entire heart...

    =====> 12 Words Who Trigger A Man's Love Response

    This impulse is so built-in to a man's genetics that it will make him work better than before to make your relationship the best part of both of your lives.

    In fact, triggering this powerful impulse is so important to getting the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him expose his mind and heart for you in a way he's never experienced before and he will distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly interested him.

    ResponderEliminar